DOFINANSOWANIE ZAKUPU SPRZĘTU MEDYCZNEGO
dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZOZ w Suchej Beskidzkiej
DOFINANSOWANIE ZAKUPU SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO ZOZ W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Zespół Opieki Zdrowotnej realizuje projekt:
„Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej”
w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
Planowany całkowity koszt realizacji Projektu wynosi 394 400,00 PLN (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt cztery tysiące czterysta 00/100 PLN)
W ramach projektu dokonano zakupu następującego sprzętu medycznego:
- kardiomonitor – 6 szt.
- respirator – 2 szt.
- elektryczne urządzenie do ssania – 3 szt.
- pompa infuzyjna – 10 szt.
- aparat do podgrzewania płynów infuzyjnych – 1 szt.
- pulsoksymetr – 8 szt.
- aparat do znieczulania – 1 szt.
- aparat do szybkiego przetaczania – 3 szt.
- zestaw do intubacji i wentylacji – 5 szt.
Liczba sztuk zakupionego sprzętu: 39
Wydatki kwalifikowalne związane z zakupem sprzętu medycznego: 389 400,00 PLN
Kwota dofinansowania: 330 990,00 PLN
Zgłaszanie nieprawidłowości
W celu zapewnienia realizacji projektów w sposób etyczny, jasny i przejrzysty stworzono proste narzędzie do zgłaszania wszelkich nieprawidłowości dotyczących inwestycji finansowanych ze środków pochodzących z Programu Infrastruktura i Środowisko. Przekazywane sygnały o nieprawidłowościach pozwolą na wprowadzenie odpowiednich środków zaradczych oraz przyczynią się do zapewnienia najwyższych standardów realizacji projektów. Co należy zgłaszać? Podejrzenie nieprawidłowości, które dotyczą zarówno przedstawicieli instytucji w systemie realizacji Programu czy podmiotów realizujących projekty (np. Beneficjenci).
W celu zgłoszenia nieprawidłowości należy: skorzystać z formularza lub wysłać wiadomość na adres e-mail: naduzycia.POIS@mr.gov.pl.